Respekt

Anonym om Ute på landet nu:
I just lost all the respect, Glöm att jag ens försökte, bli lite " vän " med dig. GL



Skulle då gissa på att de är Fredrik som skrev denna kommentar. Eller har jag fel :)?
Vad är de nu jag har gjort? Menar, du miste all respekt som du säger. Varför?
Bara för att jag skrev att jag inte gillar att vara osminka? Sådana fall säger jag bara, som om du inte visste? Efter våra år tillsammans borde du veta att jag inte tycker om de :) Men jag är utan smink när jag måste ändå. Som alltid när jag var med dig, bar aldrig smink. Varför? Jo för du inte ville de :) Puss på dig!

Du får gärna rätta mig om jag har fel :P Alltså, om de var om något annat eller så! Vill gärna veta!
Ha en bra dag :)♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du hade åtminstone rätt på person. Men att tro jag skulle tappa all respekt för dig för en sån sak, nu får du väl allt ta och lugna dig. Jag behöver inte rätta dig, se bara på hur du blivit, visst att du kanske kan säga, men du var inte "nöjd" förut, men jag säger jo, det var jag bara att jag må vart en idiot "precis som du också", som inte visade det varje dag. Men se på hur du blivit nu :S du behöver inte rätta ett dugg, du ska vara den du är, men den du blivit vill inte ens jag ha i min närhet i alla fall. Ha en bra fortsätt dag med bakande. Som jag sa, gör sånt du är bra på, istället "baka" Ha en fortsätt bra dag, jag ska laga mat till mina små pojkar nu "

2011-03-19 @ 17:03:55
Postat av: Nnillaa Österberg

Sorry, du hatade nämligen när jag sa sådant förr, därför jag trodde du syfta på sen saken :P

Okej jag förstår, vet inte riktigt. Men är ingen fel tillfället. Lite krångligt att förklara men aah. Försöker hitta mg själv, för har ingen aning om vem jag är eller vart jag hittar mig.

Bakandet är redan klart, ska snart provsmaka. Okej lycka till med maten, vet ju att du kan göra god mat satt :)

Puss

2011-03-19 @ 17:34:52
URL: http://nnillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0