Svar på tal baby!

Svens om Man ska veta vad man ger sig in på:
hahahaha sjukt roligt egentligen, jag brukar alltid säga för mig själv, låt inte hennes utsida lura dig, för du vet fan inte vad du ger dig in på, Sry men nu fick du min åsikt när du ändå nämnde mig. Och du är inte lite komplicerat, Utan man måste vara tanke läsare för att förstå för du kommer inte prata om det själv, nu ska jag kila och hämta nya bilen,krock bilen, RALLY! Hejs!



Svar:
Du av någon borde veta hur svårt jag har för att öppna mig om saker och ting. Att de tar emot riktigt ordentligt att tala om vissa saker. Där inräknat du vet vad och känslor. Så jaa, den som vill veta får fråga för när jag själv talar om så mår jag helvete! Då borde man inte ta de som något vanligt prat utan snarare bli orolig för hur jag mår.
Grattis på födelsedagen Fredrik!
Tat lugnt ute på vägen då! Ororar mig fortfarand, lite i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: Svens

LoL lite, förut körde jag med rally med dyra bilar, nu kör jag med skit bilar, nu det kanske är dax att oroa sig av någon gång, Fast ska bara köra med rally bilar "sktibilar" nu tills jag bestämmt mig om jag ska köpa hem mig en Subaru Impreza.

2011-03-11 @ 15:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0